Market Capitalization To GDP Ratio, koristi se za utvrđivanje precijenjenosti ili podcijenjenosti nekog tržišta.
Omjer se može koristiti na specifičnom tržištima ili globalno
Iako se točnom postotku može raspravljati,
tipično, rezultat veći od 100% pokazuju da je tržište precijenjeno,
vrijednost oko 50% sugerira podcijenjenost, povijesni prosjek je oko 50.
Godine 2000 Market Capitalization To GDP omjer za Ameriku je bio 153%,
sugerirao je precijenjenost tržišta.
Nakon puknuća DotCom mjehura i oštrog pada kapitalizacije tržišta,
2003 godine opada na 130%, još uvijek sugerirajuč precijenjenost tržišta,
unatoč tome, tijekom sljedećih nekoliko godina tržište je nastavilo rasti,
prema all-time high vrijednosti od 167%, postignutoj 2006 godine.
2001 godine nakon puknuća DotCom balona i pada Wall Streeta,
na pitanje Je li sad vrijeme za kupovinu dionica Buffett je odgovorio,
Idealno vrijeme za kupovati je kada tržišna kapitalizacija tvrtki na burzi padne na 70 do 80 BDP-a.
Ako tržišnu kapitalizaciju hrvatskog tržišta kapitala 211,3 milijarde kuna,
usporedimo s gotovo 300 milijardi kuna hrvatskoh GDP-a,
ispada da su s 71% hrvatske dionice, povoljnije od američkih.