Tipovi svjećica, Spreadova (Volume Spread)

|

Up close - Zaključna cijena se nalazi blizu maksimuma svjećice ( Iznad 30% )
Down close - Zaključna cijena se nalazi blizu minimuma svjećice ( Ispod 30% )
Middle close - Zaključna cijena se nalazi blizu polovišta svjećice (između 30% to 70%)
Upbar - Zaključna cijena (Close) svjećice je iznad zaključne cijene prethodne svjećice.
Downbar – Zaključna cijena (Close) svjećice je ispod zaključne cijene prethodne svjećice.

Spread – Razlika između High i Low vrijednosti.

Wide Spread Bar – Spread svjećice iznosi 180 posto prosječne svjećice.
Narrow Spread Bar – Spread svjećice iznosi 80 posto prosječne svjećice.

No Demand Bar - Upbar, Narrow spread svjećica, Zaključne cijene na polovici ili ispod polovišta Spread-a, promet je manji od prometa prethodnog razdoblja, pokazatelj je slabosti rastućeg trenda.

No Supply Bar- Down, Narrow spread svjećica, Zaključne cijene ispod polovišta Spread-a,
promet je manji od prometa prethodnog razdoblja, pokazatelj je slabosti negativnog  trenda.

Upthrust Bar  
Upthrust Bar je svjećica širokog Spread-a , visokog prometa, maksimuma iznad prijašnjeg maksimuma,  zaključne cijene iznad prethodne zaključne cijene. Znak je slabosti tržišta.

Stopping volume (Absorption volume) - Down bar pračena s visokim prometom, Zaključne cijene iznad polovišta spread-a.

Pojavljuje se nakon dugih razdoblja prevladavajućeg negativnog trenda, signalizira moguću promjenu trenda.
SM je počeo fazu akumuliranja dionice.

Reverse Upthrust - Tijekom negativnog trenda, Svjećica praćena visokim prometom odnosno spreadom, Zaključne cijene iznad gornje polovice Spreda, minimuma ispod prijašnjeg minimuma.

Testing for Supply  - SM testira postojanje ponude, postojanje ponude na nižim razinama PM koristi za akumulaciju. Nizak promet i zaključna cijena u gornjoj polovici spreada govore da ne postoji ponuda na nižim razinama. Visok promet nam govori da na nižim razinama postoji ponuda.

Effort to Move Up - Široko spread, visoki promet, zaključna cijena pri vrhu spreada.
Ako PM napor  uspije podignuti tržište, može se očekivati stagnacija ili pad tržišta, PM preferira akumulaciju na nižim razinama, dok postoji ponuda.

 

©2009 Market Cycle Template by TNB