Da citiram Warren-a Buffett-a "Price is what you pay. Value is what you get."
Market Profile nam može pomoći pri određivanju fer vrijednosti za svaki trgovinski period.
Svakodnevno tržište ponovno utvrđuj vrijednosno područje, fer vrijednost vrijednosnice.
Ono predstavlja ravnotežu (equilibrium) točku gdje je jednak broj kupaca i prodavatelja.
Cijene nikad ne ostaje unutar ovog područja, stalno je u pokretu.
Market Profile evidentira ovu aktivnosti za trgovce kako bi je mogli interpretirati.
Tržišni profil temelji se na krivulji normalne distribucije, 70% vrijednosti nalazi se unutar jedne standardne devijacije.
Time price opportunities (TPOs), predstavljeni su slovima.
Svako slovo predstavlja pola sata trgovinskog dana.
Periodi su u ovom primjeru predstavljeni slovima od A-J, slovo A predstavlja prvi polusatni period.
Poznavanje značenja pojedinih slova nije imperativ. Platforme umjesto slova mogu koristiti druge znakove odnosno načine prikaza.
Value Area
Računamo na osnovi ostvarenog prometa (volume) ili Time price opportunity (TPO) segmenata.
Izbrojimo ukupan broj TPO segmenata, izračunavamo koliko se segmenta nalazi unutar jedne standardne devijacije, 70 posto od ukupnog TPO broj segmenata.
Identificiramo Point of Control, dodajemo TPO segmente dvije cijene iznad i ispod Point of Control.
TPO s (od dva) s većim brojem segmenata dodajemo TPO-ima Point of Control.
Total TPOs = 131
70% of 131 = 91.7
TPOs of the point of control = 11
TPO count: 11 + 20 + 18 + 16 + 14 + 9 + 6 = 94 (padajući niz)
Value area = $21.48 to $21.59
Primjer pokazuje stvarni primjer korištenja Market Profile strategije, indikatora.
Svaki put kad cijena padne ispod fer tržišne vrijednosti za promatrani period,
prilika je za otvaranje Long pozicije i obrnuto.
Odluka o ulasku u poziciju ne bi smjela biti donijeta isključivo temeljem promatranja tržišnog profila.