Prioriteti

|

Razlog smanjene frekvencije objave priloga je promjena prioriteta, vrijeme namijenjeno pisanju, trgovanju koristim za dizajniranje Marketscope platforme, izradu dodataka, pisanje indikatora za istu.

Jedan od razloga je i činjenica da sam obradio većinu meni zanimljivih tema. Vaši prijedlozi tema su dobrodošli.

Prioritet će mi biti objava tehničkih analiza vikendom, praćenje i analiza meni zanimljivih makroekonomskih pokazatelja, faze ekonomskog ciklusa tijekom tjedna.

Trenutno radim na algoritmu za prepoznavanje uzorala (Triangle, Wedge). Što će svakako veseliti korisnike spomenute platforme.

Ako ste korisnik platforme svakako mi pošaljite prijedloge mogućih poboljšanja koje bi željeli vidjeti u nekoj od sljedećih verzija spomenute platforme.
Ako niste korisnik, otvorite demo račun kod FXCM-a, isprobajte ovu po meni najbolju platformu na tržištu i pošaljite mi svoje mišljenje.

Jučer sam nakon dugo vremena napravio par trgovina na MT4, samo da se podsjetim razloga zbog kojih ne koristim MT4 za zadavanje naloga.

 

©2009 Market Cycle Template by TNB